Kurum içerisinde abonelik, kullanım detay bilgileri, faturalandırma, tahsilat, online banka işlemleri, muhasebe entegrasyonu, bakim, arıza, iş emirleri ve raporlar özellikleri ile kurumun abone işlemlerini yapabilmesi için ihtiyaçları karşılamaktadır.
Ana Özellikler
• Abonelik bilgileri Kimlik Paylaşım Sistemi entegrasyonu ile kayıtlanmaktadır.
• Bölge ve Rota tanımları yapılmaktadır.
• Sayaç tüketim bilgileri hesaplanmaktadır.
• Arıza süreçleri takip edilmektedir.
• Eşanjör ve sayaç bakım süreçleri takip edilmektedir.
• Online ödeme ve banka entegrasyonu yapılmaktadır.
• E-arsiv entegrasyonu vardır.
• Mobil entegrasyonu ile hizmet açma/kapatma ve arıza işlemlerinin takibi yapılmaktadır.
• Diğer uygulamalar ile kolay entegre olabilmektedir.
Faydaları
• Abone işlemleri hızlı ve kolayca takip edilebilir.
• Rota tanımlamasına göre sayaç okuma ve fatura dağıtım sürecinin hatasız ve en hızlı şekilde yapılmasını sağlar.
• Okunan sayaç hataları otomatik olarak ayrılıp, değerlendirmeye girmez.
• Faturalama süreci hızlanır.
• Saha ekipleri arıza bildirimlerine ve iş emirlerine mobil cihazlar ile anlık olarak erişirler.
• Aboneler, bankalara otomatik ödeme talimatı vererek hızlı ve kolay borç öder.
• E-arsiv sistemi ile kağıt fatura basma zorunluluğu kaldırılmıştır.