İnnosa - Halka İlişkiler Merkezi

Halka İlişkiler Merkezi

İnnosa - Halka İlişkiler Merkezi
Belediye sınırları içerisinde bulunan vatandaşların ve muhtarların iletmiş oldukları istek, şikayet ve önerileri kayıt altına alma, takip etme ve raporlama işlemlerini gerçekleştirirler.
 
Him Modülünün Temel Özellikleri
  • Vatandaşın telefon, web, mobil, e-posta, sms, fax veya muhtar aracılığla ile halka ilişkiler merkezine ulaşmasını sağlar.
  • Vatandaşın talep ve şikayetlerinin konu, başvuru şekli, adres bilgisi, sicil bilgisi vb. detaylara göre takip edilmesini sağlar.
  • Gelen bildirimlere dair yapılan işlemler ve sonuçları hakkında vatandaşa otomatik sms veya e-posta ile bilgilendirme yapılmasını sağlar.
  • Bildirimleri birimler arasında yönlendirilmesini ve takibini sağlar.
  • Geciken işlemler ile ilgili birim ve üst yöneticileri sms veya e-posta ile bilgilendirir.
  • Yapılan işin kalitesini ölçebilmek için anket düzenlenebilir.
Halkla İlişkiler Merkezinin Faydaları Nelerdir?
  • Vatandaş ile kurum arasındaki iletişimi sağlar.
  • Farklı iletişim kaynaklarından ulaşılabilir.
  • İstek, şikayet, öneri, memnuniyet çözümlemesi yapar.
  • Birimler arası iş akışını sağlar.
  • Hızlı dönüş sağlar.
  • Hizmet kalitesini arttırır.
  • İstatiksel raporlama yapar.
  • Vatandaş memnuniyetini ölçer.